Algemene voorwaarden

Levering en afhalen
Onstein Meubelen doet er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk bij jou thuis af te leveren. Hiervoor maken we gebruik van onze eigen service met bezorgspecialisten en professionele monteurs. Bij kleine pakketten werken we samen met PostNL. Daarnaast kun je natuurlijk ook gebruik maken van ons afhaalmagazijn.

Gratis levering vanaf 200,-
Bij besteding vanaf 200,- wordt jouw aankoop gratis thuisbezorgd en gemonteerd in heel Nederland*. Voor iedere kleine bestelling die via PostNL wordt verstuurd, vragen wij een kleine vergoeding van slechts 6,95.

* Bezorging op de Waddeneilanden of in het buitenland is mogelijk op aanvraag. Neem hiervoor contact met ons op via 0575 - 514537 of via het contactformulier. Onstein Meubelen levert helaas niet op postbusadressen.

Aankoop in de winkel
Bij jouw aankoop in onze winkel stemmen we het gewenste levermoment af. Zodra de bestelling in ons magazijn is binnen gekomen wordt deze zorgvuldig gecontroleerd. Wij informeren je zo goed en snel mogelijk over de exacte datum en het tijdstip van de levering. Onze eigen bezorgservice levert vervolgens de meubels op de afgesproken datum bij jou thuis af.

Heb je vragen?
Onstein Meubelen is te bereiken via het telefoonnummer 0575 - 514537. Natuurlijk kun je ook gebruik maken van ons contactformulier. Vermeld hierbij altijd het ordernummer, zo kunnen we je snel en efficiënt helpen.

Retourneren
Wij hopen dat je tevreden bent met jouw aankoop bij ons. Toch kan het voorkomen dat het artikel helaas niet voldoet aan de verwachtingen.

Aankoop in de winkel
Een aankoop welke in de winkel is gedaan kan geretourneerd worden bij de informatiebalie met de originele kassabon of order*. Je krijgt het aankoopbedrag direct terug of het bedrag wordt binnen 10 werkdagen teruggestort op jouw bank- of girorekening.

Online aankoop
Het retourneren van een online artikel is geen enkel probleem. Je kunt de online bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren*. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product. Voor het retourneren van artikelen die online gekocht zijn gelden de volgende voorwaarden:
• De originele kaartjes en labels dienen nog aan het artikel bevestigd te zijn.
• Het artikel dient compleet, ongebruikt en onbeschadigd te zijn.
• Het artikel dient nog in de originele productverpakking te zitten.
• Uit hygiënisch oogpunt kunnen kussens en dekbedden, niet retour worden genomen tenzij deze verzegeld zijn of de verpakking van de artikelen zichtbaar niet open zijn geweest. 

Verzending retourbestelling
Als je grote artikelen wilt retourneren, zoals bijvoorbeeld een bank, dan kunt je contact opnemen via 0575 - 514537 of het contactformulier voor het maken van een retourafspraak.

*Artikelen die u zelf heeft samengesteld (geconfigureerd) worden op maat voor u gemaakt en kunnen niet worden geretourneerd.

Garantie
Alle artikelen in de Onstein Meubelen collectie zijn van hoge kwaliteit. Daarvoor staan wij garant. Je krijgt dan ook drie dubbele garantie op jouw aankoop: de garantie volgens de normen van de Centrale Branchevereniging Wonen (CBW), de Extra Onstein Meubelen-garantie en optioneel de extra All in House Service.

CBW-garantie
Kopen bij een CBW-erkende winkel, biedt naast vele voordelen ook zekerheid. De drie belangrijkste garanties van CWB zijn:
• 3 jaar (afbouwende) productgarantie.
• Veilig en zonder risico aanbetalen.
• Onpartijdige klachtafhandeling.

Bekijk hier de Algemene voorwaarden van CBW-erkende woonwinkels.

Extra Onstein Meubelen-garantie
Bovenop de CBW-garantie bent je bij Onstein Meubelen 5 jaar verzekerd van 100% garantie op de constructie van de meubelen. Op al onze matrassen geven wij 5 jaar garantie op product- of fabricagefouten. De garantie op de matrassen is op basis van afschrijving. Slijtage door gebruik en beschadigingen die zelf veroorzaakt zijn, vallen vanzelfsprekend niet onder de garantie.

All in House service
Naast de CBW- en de Onstein Meubelen-garantie profiteer je tegen een aantrekkelijke meerprijs van 5 jaar aanvullende service en garantie op jouw nieuwe meubels van leder, lederlook of textiel. All in House Service is een aanvullend full-service programma dat de gebruikelijke 3 jaar afbouwende garantie uitbreidt naar 5 jaar volledige service. Tevens biedt All in House service op tal van problemen die normaliter niet onder de normaal geldende fabrieksgaranties vallen. Denk hierbij aan constructieproblemen, vlekken of beschadigingen.

Klacht melden
Heeft u een klacht over een door ons geleverd meubel? Onze excuses voor het ontstane ongemak! In ons contactformulier kun je de klacht beschrijven.                                               Onze servicemedewerker zal binnen 5 werkdagen contact opnemen. Gaat de melding over een zitmeubel die je met het garantieplan All in House hebt gekocht? Dan kun je, voor een snelle afhandeling rechtstreeks contact op te nemen met de servicedienst van All in House: telefoonnummer 055-3575411.